چگونه در عرض یکسال درآمد خود را 3 برابر کنیم؟

 

یک قلم و کاغذ بردار و روی آن، میانگین درآمد سه سال اخیر خود را حساب کرده و یادداشت کن… سپس در پایین صفحه این تعهد را بنویس و این برگه را تا پایان یک سال، در جایی نگهداری کن:

“من ……….. در تاریخ ………… متعهد می گردم که بوسیله عمل کردن به آنچه که در این برنامه ۴ قسمتی می آموزم، تا تاریخ………… (تاریخ یک سال آینده ذکر شود) درآمد خود را به یاری خداوند رزاق، ۳ برابر افزایش دهم…”

این نقطه شروعِ افزایش درآمد شماست… امتحانش کنید زیرا افراد زیادی با استفاده از این برنامه ۴ قسمتی، توانسته اند در عرض یک سال حتی به بیش از ۳ برابرشدنِ درآمدِ خود برسند… و یک موضوعِ مهم… برای من، رسیدن به ای نقطه بیش از ۲۸ سال زمان برد

من شغل های متعددی را تجربه کردم، مرتباً از شغلی به شغلِ دیگر، از محله ای به محله ی دیگر، از شهری به شهرِ دیگر رفتم به این امید که به آن حد از میزان درآمد، استقلال مالی یا حساب بانکی برسم که به من فرصت انجام کارهایی را بدهد که به آنها علاقه مندم و زمان انجام آنها نگرانِ کرایه خانه ام، هزینه های دانشگاه فرزندم، نان شب خانواده ام و … نیستم…

اما در بهترین حالت، نتیجه این بود که من می توانستم هزینه های جاری ام را پرداخت کنم…

تکرارِ همیشگی این موضوع مرا وادار به مطالعه درباره زندگی ثروتمندان و نحوه ثروتمند شدن شان نمود… کتابهای زیادی مطالعه کردم و همزمان شروع به شناسایی افراد ثروتمندِ زیادی در ایران و سراسر جهان و عوامل موفقیت آنها نمودم…

 

قسمت اول

https://abasmanesh.com/fa/daramad-3-barabar-dar-sal/

 

قسمت دوم

https://abasmanesh.com/fa/daramad-3-barabar-dar-sal-2/

 

قسمت سوم

https://abasmanesh.com/fa/daramad-3-barabar-3/

 

 

موفق تر باشید