آیا شانس وجود دارد ؟ نه

آیا شانس وجود دارد؟ من میگویم نه، چیزی به نام شانس وجود ندارد شانس یک خرافه است که خیلی از ما انسان ها از آن برای دلیل آوردن برای پیروزی ها یا شکست هایمان استفاده میکنیم تا بتوانیم دلیلی برای آن ها پیدا کنیم. اگر به شانس باور داشته باشید زمانی که به یک موفقیت و پیروزی میرسید با خود میگویید که شانس آوردم یا اگر در چیزی شکست بخورید با خود میگویید شانس نداشتم و از این نوع حرف ها. چرا من میگویم که شانس وجود ندارد چون هرچیزی که ما باور کنیم در زندگیمان رخ می دهد. اگر به شانس باور داشته باشید یا نداشته باشید همان باور را در زندگیتان تجربه می کنید. اگر خداوند میخواست که جهان هستی را بر اساس شانس و اتفاق خلق کند جهان هستی بر اساس نظمی که الان دارد عمل نمی کرد. در اول بهار درختان زنده می شوند و جوانه می زنند و در زمستان درختان میمیرند و اگر این اتفاق بر اساس شانس بود هرگز جهان با نظمی نداشتیم.

ما خالق زندگی خودمان هستیم هیچ کس نمی تواند زندگی ما را تغییر دهد جز خودمان و نه شانس، مهره مار یا از این نوع خرافه ها بلکه زندگی مان را خودمان میسازیم نه شانس و اتفاق. اگر میخواهید در زندگی پیشرفت کنید بر روی خودتان سرمایه گذاری کنید نه بر روی شانس و مهره مار و خرافات بلکه به خودتان قدرت دهید.

سعی کنید کم کاری خودتان را بر عهده خدا و شانس نندازید بلکه خودتان بپذیرید که کم کاری کرده اید و دوباره ادامه دهید و دیگر در زندگی از کلمه شانس استفاده نکنید چون وجود ندارد. (بنیامین یوسفی).

 

  هرگونه کپی برداری از این متن بدون ذکر منبع( مجله اینترنتی خورشید زندگی -بنیامین یوسفیkhorshidlife.ir) از نظر مالکیت معنوی و قانونی مجاز نیست.