مثبت اندیشی یعنی چه؟

مثبت اندیشی : مثبت اندیشی یعنی اینکه شما هنگام برخورد به یک اتفاق بد یا یک بحران نسبت به آینده خوشبین باشید و به دنبال راه حل آن مشکلات بگردید و این باور را داشته باشید که می توانید مشکلات را به خوبی حل کنید. هنگام بروز مشکلات نگران اتفاقاتی که فقط ممکن است در آینده بیفتد نباشید. هرگز 90% از وقت خود را صرف فکر کردن به مشکل و نگران بودن نکنید، همیشه 10% از وقت خود را صرف فکر کردن به مشکل و 90% وقت خود را صرف فکر کردن و جست و جو کردن به دنبال راه حل مشکل کنید تا بتوانید سریع مشکل را حل کنید. برای خواندن ادامه این مطلب بر روی فلش قرمز در بالای مطلب کلیک کنید.

واقعیت ها را بپذیرید ولی همیشه مثبت اندیش باشید یعنی اگر یک مشکل برای شما به وجود آمد بپذیردش و به دنبال راه حل ها باشید. زمانی که شکست می خورید هرگز ناراحت نباشید و خود را سرزنش نکنید و باور داشته باشید هر شکست شما را به هدفتان نزدیک تر میکند و به دنبال ضعف های خود باشید و آن ها را کامل کنید.

( مثبت اندیشی باوری است که منجر به موفقیت میشود. هلن کلر )

شاید شما هم شنیده باشید که همیشه انسان های به موفقیت های بزرگی رسیده اند که هوش و استعداد بالایی نداشته اند بلکه آن ها کسانی بوده اند که یک ذهنیت مثبت و امیدوار نسبت به آینده داشته اند.

اگر مثبت اندیش باشید میتوانید مشکلاتتان را به راحتی حل کنید و همیشه در زندگی شاد و خوشحال باشید. مثبت اندیشی باعث میشود تا استرس کمتری داشته باشید و هرگز به چیز های بد و منفی فکر نکنید و در همه کار ها موفق باشید.

 

 

هرگونه کپی برداری از این متن بدون ذکر منبع( مجله اینترنتی خورشید زندگی -بنیامین یوسفیkhorshidlife.blog.ir) از نظر مالکیت معنوی و قانونی مجاز نیست.