پول، هفت قدم تا رسیدن به آزادی مالی

کتاب «هفت قدم تا رسیدن به آزادی مالی» نوشته‌ی «آنتونی رابینز» و ترجمه‌ی «درسا عظیمی» و «شادی حسن‌ پور» است. کتابی که پیش رو دارید برای کسانی که جهت سرمایه‌ گذاری در بازارهای جهانی دغدغه‌های بسیاری دارند، پیشنهادی مناسب است تا بهترین راه و روش کسب سود و منفعت زیاد را یاد بگیرند. این کتاب که در سال 2014 منتشر شد، نویسنده‌ی آن به‌صورت کامل به موضوع پول و مسائل مربوط به آن پرداخته است.برای خواندن ادامه مطلب بر روی فلش قرمز در بالای صفحه کلیک کنید.

موفقیت چشمگیر این کتاب در جهان به‌ قدری بوده است که کسانی که این کتاب را خوانده‌اند دستیابی به موفقیت‌هایی را که کسب نموده‌اند، بدون مطالعه‌ی این کتاب غیرممکن می‌دانسته‌اند؛ همچنین بسیاری از بزرگان و سرمایه‌گذاران برجسته از این کتاب تقدیر به عمل آورده‌اند. دکتر دیوید بابل، استاد اقتصاد مدرسه‌ی عالی وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا، دراین‌باره می‌گوید: «این کتاب اصلا یک کتاب معمولی مالی نیست؛ چون هوش و فلسفه‌ی حیاتی برای غنای زندگی‌‌تان در آن گنجانده شده است. خیلی از کتاب‌ها به‌جای محتوای مفید، فقط رنگ و لعاب ظاهری دارند؛ ولی تونی فرق دارد. این کتاب، زندگی‌تان را عوض میکند.»

در بخشی از متن این کتاب می‌خوانید: « آنتونی رابینز را باید در شمار آن دسته از ستارگانی قرارداد که به یک‌ باره تحولی شگرف را در یک صنعت به وجود آوردند. تاثیر و تحول رابینز بر صنعت موفقیت و خودیاری را می‌توان با تاثیر هنری‌فورد بر صنعت خودرو یا استیوجابز بر صنعت دیجیتال مقایسه کرد. در سال‌های آغازین دهه‌ی 1980 رابینز جوان که در اوایل بیست‌سالگی بود از آموزه‌هایی سخن گفت که ذهن بسیاری را در جهان به آتش کشید و باعث شده بسیاری از کسانی که چنین تحولی را تجربه کرده‌اند، معترف شوند که اگر کتاب‌های رابینز را نمی‌خواندند یا سخنان او را نمی‌شنیدند، به مراتبی که امروز رسیده‌اند هرگز نمی‌رسیدند و زندگی‌شان چنان کیفیتی را نداشت که امروز دارد. هنوز هم باگذشت بیش از سه دهه از مطرح‌شدن رابینز به عنوان یک آموزگار خودیاری در جهان، جایگاه اول این صنعت متعلق به اوست و هواداران پروپاقرصی دارد که قابل مقایسه با فعالان دیگر این صنعت نیست. در چنین شرایطی کتابی از او منتشر می‌شود که هر چند در راستای دیدگاه‌های کلی اوست؛ اما کیفیتی بسیار متمایز دارد.»

این کتاب را انتشارات «شریف» منتشر کرده است.


مشخصات فیزیکی

    وزن:959 گرم
    قطع:وزیری
    تعداد صفحات: 666 صفحه
    نوع جلد:شومیز

مشخصات فنی

    نویسنده/نویسندگان:آنتونی رابینز
    مترجم:درسا عظیمی، شادی حسن‌پور
    ناشر:انتشارات شریف
    تعداد جلد: 1
    نوبت چاپ:سوم
    تاریخ چاپ:1394
    نوع چاپ:سیاه و سفید
    مناسب برای بزرگسالان
    شابک:9786006407715
    سایر توضیحات - سایر مترجمین: سمانه کاوندی، پرستو خوشفکر

 

منبع: دیجیکالا