چرا باید روزی 4 لیتر آب بخوریم؟

شاید شما هم با شنیدن این جمله که باید روزی دو سه لیتر آب بخوریم خیلی تعجب میکنید اما بیشتر بدن ما از آب ساخته شده است و کمبود آب موجب ایجاد بیماری های خطرناک می شود. کمبود آب بدن موجب خستگی،بیماری های کلیوی و مثانه، بیماری های دستگاه گوارش و دفع نشدن سموم و چربی بدم می شود.برای خواندن ادامه این مطلب بر روی فلش قرمز در بالای مطلب کلیک کنید.

فواید خوردن آب فراوان

زمانی که شما آب فراوان می نوشید انرژی بدن شما بیشتر می شود و دیگر دچار خستگی نمی شوید. از دیگر فواید آن این است که سموم و چربی های اضافی بدن دفع می شود و این موجب لاغری می گردد. خوردن آب فراوان باعث تصفیه کلیه ها و مثانه می گردد و از دچار شدن به بیماری های عفونی و کلیوی و سنگ کلیه جلوگیری میکند. خلاصه که دوستان خوردن آب فراوان فواید بسیار زیادی برای بدن دارد و پیشنهاد میکنم که به مدت سه روز روزانه آب زیادی بنوشید و آنگاه ببینید که چقدر سالم و پر انرژی شده ایید و در تابستان به شدت از خوردن چای و قهوه پرهیز کنید چون خوردن زیاد قهوه و چای موجب کم آبی بدن می شود و به جای آن از نوشیدنی های خنک در فصل تابستان استفاده کنید.

 

چطور روزی 4 لیتر آب بنوشیم؟

البته من نمی گویم که باید همین الان 4 لیتر آب بخورید بلکه شما باید در طی روز آب بنوشید که مجموع آن چهار لیتر شود. شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که نمی توانید آب بخورید. من برای شما یک پیشنهاد دارم اگر نمی توانید آب بخورید آب را طعم دار کنید یا از میوه و سبزیجات استفاده کنید.

آب طعم دار: می توانید با اضافه کردن خیار، آبلیمو یا هر چیز دیگری به آبتان آن را طعم دار کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

با سپاس برای زمانی که برای خواندن این مطلب گذاشتید.

 

 

هرگونه کپی برداری از این متن بدون ذکر منبع( مجله اینترنتی خورشید زندگی -بنیامین یوسفی) از نظر مالکیت معنوی و قانونی مجاز نیست.